Vrácení zboží a reklamace

Zjednodušili jsme to, takže už nemusíte nic tisknout a zvládneme to spolu celé on-line. Jen oblečení se tedy zatím v příloze e-mailu zpátky poslat nedá. ;-) Jak na to?

1. ZABALIT:
Zboží, které nám chcete poslat zpět, dobře zabalte - nejlépe do původního obalu. Přiložte k němu papírek s číslem objednávky nebo případu. Jedině tak dokážeme vaši on-line žádost, kterou za chvíli vytvoříte, přiřadit k vašemu balíčku.
2. NAKLIKAT:
Níž na stránce si vyberte, jestli chcete oblečení vyměnit nebo vrátit, protože vám nevyhovuje, nebo ho chcete reklamovat. Vyplňte několik údajů. Po odeslání žádosti vám přijde potvrzení e-mailem.
3. ODESLAT ZPĚT:
Balíček zašlete na adresu Palackého třída 805, 537 01 Chrudim nebo osobně zaneste na jednu z našich kamenných prodejen. Náklady na dopravu vráceného zboží k nám hradíte vy, nové poštovné v rámci výměny je pak už na náš účet. ;-) Přinesete-li balíček na prodejnu v Praze nebo v Hradci Králové, prosím, počítejte s tím, že se proces zpracování může prodloužit o několik dní. Důvodem je zpětná doprava k nám do Chrudimi, kde vrácení a reklamace posuzujeme.