Informace o zpracování osobních údajů

ZÁKLADNÍ SHRNUTÍ

 

Společnost CityZen s.r.o. provádí zpracování Vašich osobních údajů, neboť je to nezbytné pro splnění smlouvy (nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením takové smlouvy), či pro účely oprávněných zájmů společnosti CityZen s.r.o. či třetí strany, kromě případů, kdy před těmito zájmy mají přednost zájmy nebo základní práva a svobody Vás jako subjektu údajů vyžadující ochranu Vašich osobních údajů a dále provádí zpracování Vašich osobních údajů, které je nezbytné pro plnění veřejnoprávních povinností této společnosti.

1. TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE

1.1.        Správcem Vašich osobních údajů je obchodní společnost CityZen s.r.o., se sídlem Palackého třída 805, Chrudim III, 537 01 Chrudim, IČ: 074 20 366, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové oddíl C, vložka 42379 (dále jen jako „správce“).

1.2.        Kontaktní údaje správce jsou následující: adresa pro doručování: Palackého třída 805, 537 01 Chrudim III, adresa elektronické pošty dotazy@cityzenwear.cz, telefon 469811310.

1.3.        Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

2. PRÁVNÍ ZÁKLAD A ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

2.1.        Účelem a právním základem zpracování Vašich osobních údajů je skutečnost, že toto zpracování je nezbytné pro:

2.1.1.     splnění smlouvy mezi Vámi a správcem nebo pro provedení opatření správcem před uzavřením takové smlouvy ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení“);

2.1.2.     splnění právních povinností, které se na správce vztahují, ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení, a to konkrétně zejména splnění povinností uložených správci obecně závaznými právními předpisy, zejména zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů.

2.1.3.     účely oprávněných zájmů správce či třetí strany, kromě případů, kdy před těmito zájmy mají přednost zájmy nebo základní práva a svobody Vás jako subjektu údajů vyžadující ochranu osobních údajů, ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení, tj. v případech obrany právních zájmů správce či třetí strany v souvislosti se smlouvou uzavřenou mezi Vámi a správcem nebo Vámi a třetí osobou poskytující financování (řešení reklamací, sporů) viz též čl. 5 odst. 5.3 této informace.

3. ROZSAH ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

3.1.        Správce zpracovává Vaše osobní údaje v rozsahu nezbytném pro účely uvedené v čl. 2 této informace. Aby bylo možné s Vámi smlouvu uzavřít a poskytnout Vám plnění, jakož i plnit správci zákonem stanovené povinnosti, příp. chránit oprávněné zájmy správce v souvislosti s uzavřenou smlouvou, shromažďuje správce prostřednictvím formuláře na svých webových stránkách následující údaje: jméno a příjmení, telefonní číslo, emailová adresa, adresa (ulice včetně č.p./č.e., obec, PSČ), příp. firma, IČ, DIČ. Předmětem zpracování mohou být i informace týkající se čísla bankovního účtu (např. při řešení reklamace).  

3.2.        Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení.

4. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

4.1.        Vaše osobní údaje budou zpracovávány po dobu trvání účinků práv a povinností ze smlouvy, a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů, nejdéle však po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy.

5. DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

5.1.        Dalšími příjemci Vašich osobních údajů mohou být osoby zajišťující pro správce v souladu s pokyny správce (zpracovatelé osobních údajů) technické služby, včetně provozu software a ukládání dat, a osoby zajišťující pro správce zpracování účetnictví.

5.2.        Příjemci Vašich osobních údajů pro plnění povinností vyplývajících z právních předpisů můžou být dále orgány finanční správy či jiné příslušné úřady v případech, kdy tak správci ukládají obecně závazné právní předpisy.

5.3.        V případě, že se rozhodnete při uzavření smlouvy se správcem, využít služeb třetích osob, s nimiž správce spolupracuje (např. Twisto Payment a.s. pro službu Twisto; Skip Pay s.r.o. pro možnost financování Vašeho nákupu prostřednictvím služby Třetina nebo Odložená platba), předá správce Vaše osobní údaje příp. informace o smluvním vztahu mezi Vámi a správcem těmto třetím osobám, což je nezbytné pro poskytnutí služeb ze strany třetích osob a jejich realizaci. Ochranu osobních údajů zajišťují i tyto třetí osoby (https://www.twisto.cz/podminky/zpracovavani-udaju/; https://skippay.cz/informacni-memorandum).

5.4.        Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

6. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

6.1.        Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům (čl. 15 nařízení), právo na opravu (čl. 16 nařízení) nebo výmaz Vašich osobních údajů (čl. 17 nařízení), popřípadě omezení jejich zpracování (čl. 18 nařízení), a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů (čl. 20 nařízení).

6.2.        Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte právo vznést proti zpracování Vašich osobních údajů námitku vůči správci (čl. 21 nařízení) či podat stížnost u dozorového úřadu (čl. 13 odst. 2 písm. d) nařízení), kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, který sídlí na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, ID datové schránky: qkbaa2n, e-mail: posta@uoou.cz, telefon: +420 234 665 111 (Ústředna).

6.3.        Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy a bez poskytnutí Vašich osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ji ze strany správce splnit.