Vrácení a reklamace chytrého oblečení CityZen
Jednoduše. Rychle. On-line. Nemusíte nic tisknout. Jdeme na to.
1. ZABALIT:
Zboží, které nám chcete poslat zpět, dobře zabalte, nejlépe do původního obalu. Přiložte k němu papírek s číslem objednávky nebo případu. Pak budeme schopni vaši on-line žádost, kterou za chvíli vytvoříte, snadno přiřadit k vašemu balíčku.
2. NAKLIKAT:
Níže si vyberte, jestli chcete oblečení vyměnit, vrátit, nebo ho chcete reklamovat. Vyplňte své údaje. Po odeslání požadavku vám přijde potvrzení e-mailem.
3. ODESLAT ZPĚT:
Balíček zašlete na adresu Palackého třída 805, 537 01 Chrudim, nebo osobně zaneste na jednu z našich kamenných prodejen. Náklady na dopravu vráceného zboží k nám hradíte vy. Případné nové poštovné v rámci výměny už je na náš účet.
Přinesete-li balíček na jednu z našich prodejen, prosím počítejte s tím, že se proces může o pár dní prodloužit. Důvodem je zpětná doprava k nám do Chrudimi, kde vrácení a reklamace vyřizujeme.
Jak probíhá výměna nebo vrácení
- Nakoupili jste na e-shopu, vyměníte nebo vrátíte přes online formulář.
- Nakoupili jste na e-shopu, balíček k vrácení nebo výměně odevzdáte na jedné z prodejen. My ho dovezeme do naší Chrudimi, kde výměny a vrácení vyřizujeme. Jen si před návštěvou prodejny vyplňte online formulář.
- Nakoupili jste na prodejně, vyměníte na prodejně.