Vrácení zboží a reklamace

Zjednodušili jsme to, takže už nemusíte nic tisknout a zvládneme to spolu celé on-line. Jen oblečení se tedy zatím v příloze e-mailu zpátky poslat nedá ;-) V tom spoléháme na Zásilkovnu. Jak na to?

KROK 1 - ZABALIT:
Zboží, které nám chcete poslat zpět, dobře zabalte - nejlépe do původního obalu. Přiložte k němu papírek s číslem objednávky. Jedině tak dokážeme vaši on-line žádost, kterou za chvíli vytvoříte, přiřadit k vašemu balíčku.
KROK 2 - NAKLIKAT:
Níž na stránce si vyberte, jestli nám chcete vrátit oblečení, protože vám nevyhovuje, nebo ho chcete reklamovat. Vyplníte několik údajů, mezi nimi i číslo účtu, kam vám máme vrátit peníze. Po odeslání žádosti vám přijde potvrzení e-mailem.
KROK 3 - ODESLAT ZPĚT:
Zaneste balíček na pobočku Zásilkovny a pošlete nám ho s naším zpětným kódem 943 00 978. Nebudete za to nic platit.