PŘI OBJEDNÁVCE NAD 690 KČ DOPRAVA ZÁSILKOVNOU ZDARMA > VYUŽÍT

Vrácení zboží a reklamace

Zjednodušili jsme to, takže už nemusíte nic tisknout a zvládneme to spolu celé on-line. Jen oblečení se tedy zatím v příloze e-mailu zpátky poslat nedá ;-) V tom spoléháme na Zásilkovnu. Jak na to?

KROK 1 - ZABALIT:
Zboží, které nám chcete poslat zpět, dobře zabalte - nejlépe do původního obalu. Přiložte k němu papírek s číslem objednávky. Jedině tak dokážeme vaši on-line žádost, kterou za chvíli vytvoříte, přiřadit k vašemu balíčku.
KROK 2 - NAKLIKAT:
Níž na stránce si vyberte, jestli chcete oblečení vyměnit nebo vrátit, protože vám nevyhovuje, nebo ho chcete reklamovat. Vyplníte několik údajů. Po odeslání žádosti vám přijde potvrzení e-mailem.
KROK 3 - ODESLAT ZPĚT:
Zaneste balíček na pobočku Zásilkovny a pošlete nám ho s naším zpětným kódem 943 00 978. Nebudete za to nic platit. 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení