A JE TO TADY > ZVÝHODNĚNÉ SADY > TO CHCI

Další rok se CityZen…. aneb PF 2022

Tak máme zase o rok víc a na mě, jako každý rok, přišla chvilka. Chvilka se zklidnit, sednout si a zamyslet se, jaký ten rok vlastně byl. Kdo mě zná, ví, že pořád někde lítám. Mám rád věci v tempu, které rozhodně není ospalé, nenávidím slovo pohoda, protože život má být jízda, a to nejen v soukromém, ale i pracovním životě. A jednou za rok přibrzdím, což je právě teď. ;-) 

Poslouchám oblíbenou muziku, nechybí sklenka červeného a v hlavě lovím, co se to letos všechno stalo. Mimochodem, psycholog Radvan Bahbouh říká, že máme vzpomínat na hezké chvíle, protože tím tvoříme tzv. životní kotvy, které je dobré mít, protože nám na podvědomé úrovni dodávají energii.

Letošní rok byl pro CityZen jízda a bez vás zákazníků by to nebylo!

Připomenu, že jsme CityZen odstartovali 30. května 2019, kdy jsme se stali start-upem roku. Vloni v červenci jsem práci dělal já s Rendou a Martinem, manželka a 2 brigádníci. Dnes máme 30 zaměstnanců a okupujeme plochu 1000 m2. Mimochodem, se všemi jsem dělal pohovory. :-) Lidi ve firmě jsou pro mě nej. Na firmu se dívám jako na velký autobus, který jede na byznysovou cestu a pokud máte skvělé lidi na palubě, je jedno kam jedete. Za letošní rok jsme vyrobili cca 400 tisíc produktů a cca 250 tisíc jsme jich prodali.

Začínali jsme s jedním pánským trikem ve třech barvách a dnes máme 10 barev pro chlapy a přes 10 barev pro holky. Za letošní rok jsme přidali krom barev úplně nové produkty – podtrika, košile, dětská trika, pánské boxerky a dámské polokošile. Za to moc děkuji kolegům, protože je za tím moc práce.

Zopakuji, že si dovezeme bavlnu a pak trička komplet vyrobíme v Čechách a na Slovensku. Často říkám, že jsme byli textilní velmocí a nevidím důvod tahat přes půl světa kontejnery oblečení, když si ho umíme vyrobit doma.

Zajímavosti ohledně produktů:

  • nejprodávanější pánské triko je navy s výstřihem do U a hned za ním je černé
  • nejprodávanější dámské je malinové kimono a následuje bílé
  • nejprodávanější polokošilí je u pánů šedá a u dam v odstínu navy
  • vyrobili jsme 135 tun bavlny, což je cca 240 kilometrů pleteniny
  • na ušití trika potřebujeme cca 120 metrů nití
  • v jednom triku je 9 kilometrů příze (to je něco jako niť, ale nesmím toto slovo používat)

Na příští rok plánujeme novinky:

  • dámské halenky
  • dámské kalhotky
  • dámské topy
  • pleteninové šaty
  • nový střih pánského trika s elastanem (na tělo, interně říkáme pro „šampóny“)
  • pánská Plus Size
  • kalhoty
  • kraťasy a mnoho dalšího…

Letos jsme našli odvahu a vlezli do televize. Nejvíc jsem tam byl já, ale může za to Janek z marketingu a přiznám se, že je to velký výstup z komfortní zóny a vždy jsem nervózní jako p… prostě moc. A nejvíc to bolelo u Honzy Dědka, protože v životě jsem spíš suchar, než bavič, a teď jsem měl za úkol rozesmát diváky. V květnu jsme našli odvahu realizovat televizní kampaň a báli jsme se, jak to dopadne, protože to stálo moc peněz a za námi nestojí žádní investoři. Platíme to pěkně ze svého. Dopadlo to skvěle a TV kampaň jsme zopakovali i na konci roku. Možná jste nás viděli, jak černovláska polévá vínem kolegu v tričku.

 

Všem vám moc děkuji, že nás nosíte. Že nám dáváte zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá a určitě děkuji za trpělivost, protože se nám vyprodají velikosti, a trvá, než je doskladníme. Takže čekáte a čekáte, a za to čekání se omlouvám.

Letos jsme vyhráli soutěž Heuréka Shop roku v Ceně popularity. Za to můžete hlavně vy, zákazníci. To, že jste pro nás hlasovali, je pro nás signál, že děláme věci dobře. Děkuji za hlasy!!! Výzvou bude cenu v roce 2022 obhájit a ukázat, že to nebyla náhoda.

Bohužel se nám pár věcí i nepodařilo, ale nevzdáváme to. Mnoho zákazníků nechce kupovat oblečení po internetu a chtěli jsme mít více kamenných obchodů, které prodávají náš sortiment. Splnili jsme to tak napůl, v příštím roce to zlepšíme. Některé novinky měly být už letos, ale v tom tempu jsme to nezvládli. Tak se nezlobte.

Musím ale zhodnotit i včelařskou sezónu, neboť jsme s Martinem včelaři. Proto máme i trika se včelkou. U mě byl letošní rok perfektní. Celou zimu jsem studoval, do letošního roku jsem překopal metodiku včelaření a myslím, že to přineslo své ovoce. Z 10 včelstev jsem vytočil 370 kg medu a neměl jsem ani jeden roj. Mám vícero včelstev. Ve třech to dělám nějak, v dalších třech zase jinak a v dalších zase jinak a sleduji, jaký to má dopad. Taková včelí laboratoř. Moc jsem se naučil a těším se na další včelařský rok. Mimochodem, začíná za chvilku. Matka začíná klást novou generaci včel po zimním slunovratu a ten byl kdy? :-) Jo a trika s včelkou se líbí, tak máme s Martinem radost.

 

Co na závěr, ať vás neunavuji dlouhým psaním...

Opravdu velké díky, že nás nosíte, a dokonce i někdy doporučujete. :-) Za rok jsme od vás dostali tisíce e-mailů, jak se s oblečením CityZen žije. Jednak děkuji, že si najdete čas a napíšete nám. A pak za to, že nám vléváte krev do žil. Že práce, co děláme, dává smysl a že vám triko CityZen zlepšuje každodenní život.

Věřím, že jste si Vánoce užili. Blíží se nový rok, takže…

Do roku 2022 vám přeji hodně zdraví a štěstí. Říkám, že kdo CHCE, tak si zbytek zajistí.

Pavel a celá rodina CityZen


pavel.hrstka@cityzenwear.cz
+420 602 185 602

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení