Příběh značky
Jak to s chytrými tričky začalo
Jak vzniklo chytré oblečení, jak se dostalo do téměř každé skříně v Čechách a na Slovensku a kdo za ním stojí. Přečtěte si příběh značky CityZen.
„Co vytvořit tričko, které nepropotíte a špína se na něm neudrží?“
S touhle myšlenkou vznikla chrudimská značka chytrého oblečení CityZen. Textilní mág René Němeček ji v hospodě vyslovil před svými kamarády Martinem Burkoněm a Pavlem Hrstkou a společně ji po letech testování uvedli ve skutečnost.
Vyvinuli unikátní bavlněné triko, na kterém není vidět pot, odolá špíně a snižuje zápach a vydali se s ním proti proudu. Proti trhu zaplaveném kontejnery laciného textilu z Asie. A uspěli! Do dnešního dne takových triček vyrobili a prodali desítky tisíc. Úspěch jim umožnil pustit se do dalších textilních inovací a širšího sortimentu, a tak máte své chytré tričko ve skříni možná i vy.
„I když věci někdy nešly podle našich představ, hnalo nás kupředu vědomí, že to, co děláme, reálně zlepšuje lidem život. Nadšené reakce našich zákazníků. A třeba i to, když jsme se stali StartUpem roku,“ vzpomíná Pavel a nabádá všechny, aby se nebáli a šli za svými sny.
Náš příběh může být inspirací pro všechny, kdo nosí v hlavě myšlenku. Myšlenka neobyčejného trika totiž zrála v hlavě Rendy přes 20 let. A celé se to událo takto.
Tak jde čas se CityZen®
1995
Myšlenka Reného Němečka na triko s unikátními vlastnostmi, které běžná trika nemají.
2018
1. 9. jsme po letech testování založili firmu a šli s tričkem na trh.
První prodané triko. 10. 12. v 8:12 přistála v e-shopu objednávka od paní Petry z Tuchlovic. Děkujeme.
2019
Luxusní polokošile v barvách navy, černá, šedá a modrá doplnily na e-shopu oblíbená trička.
Jsme start-up roku. Vyhráli jsme soutěž T-Mobile Rozjezdy a pouštíme se do vývoje dalších produktů.
První basic dámská trička v malinové, tyrkysové a černé barvě. Hned se staly hitem.
2021
Ochranná známka CityZen®. Hodnotu toho, co jsme vybudovali, jsme si nechali pojistit.
E-shop zaplavily novinky a nové barvy. Antibakteriální trenýrky, spodní trička, trička s dlouhým, košile, plus size i dětská trička.
První reklama v televizi. Šlápli jsme do toho, aby naše trička objevil každý.
Hurá! Jsme ShopRoku 2020 na Heurece. Těší nás, že naše trička rádi nosíte.
2022
Náš CEO Pavel Hrstka podnikatelem roku 2021. Máme radost, protože tahle výhra znamená, že jsme se vydali správnou cestou.
Stěhování do většího a první prodejna Chrudim. Stavte se za námi na Borzně v Chrudimi.
Vítězství obhájeno. Jsme ShopRoku 2021 na Heurece. Moc si toho vážíme.
2023
Kamenná prodejna v Praze. Naši druhou prodejnu jsme otevřeli v OC Westfiled Chodov.
Třetí vítězství. Jsme ShopRoku 2022. Mockrát vám děkujeme za důvěru.
Třetí prodejna Hradec Králové. Jsme vám blíž. Máme další prodejnu, tentokrát v Hradci Králové v OC Futurum.
Druhá nejrychleji rostoucí firma v srdci Evropy. V žebříčku Deloitte Technology Fast 50 jsme druzí z 371 technologických firem ze střední Evropy.
2024
Čtvrtá prodejna Brno. Jsme tu pro vás i na Moravě. Skočte za námi do OC Olympia.
Počtvrté? Ano, jsme ShopRoku 2023. Tohle nás dostalo. Vážíme si každého jednoho prodaného trička.
K 6. narozeninám nový web. Rychlejší, přehlednější, modernější. Přejeme si, aby vám dobře sloužil.
Prodejna v Olomouci. Otvíráme pátou kamennou prodejnu. Stavte se za námi v Galerii Šantovka.
Kdo stojí za CityZen
René Němeček„Koumák“
Renda je nadšený „textilák“, který o výrobě a zpracovávání bavlny nebo jiných materiálů ví snad úplně všechno. A umí o tom nadšeně vykládat. Absolvoval Textilní fakultu Technické univerzity v Liberci a Podnikatelskou fakultu VUT v Brně. Jako jeden z prvních studentů z ČR v rámci programu Erasmus studoval na Univerzitě v Trentu v Itálii.
Od roku 2003 pracoval pro nadnárodní společnost působící v oblasti technologií na úpravu textilních materiálů. Je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase rád sportuje, jezdí na motorce, pěstuje bylinky nebo vyrábí likéry. V CityZen má na starosti výrobu a inovace.
Pavel Hrstka„Náčelník“
Pavel je obchodník tělem i duší s mnoha zkušenostmi. Vystudoval strojní fakultu Technické univerzity v Liberci. Postavil známou internetovou lékárnu, byl obchodním ředitelem v jedné pardubické společnosti. Je ženatý a má dva syny. Rád cestuje po světě, leze po horách, hraje volejbal, golf, potápí se a je zapálený včelař.
„Že na stará kolena budu mít startup mě vůbec nenapadlo. CityZen je adrenalin a škola v jednom,“ říká Pavel. V CityZen věří, proto ukončil předchozí práce a začal se mu věnovat na sto procent. Dnes ví, že to bylo dobře. Jeho životní hodnoty mají zkratku DOORS – Důvěra, Odpovědnost, Otevřenost, Respekt a Seberealizace. V CityZen zastává funkci ředitele společnosti.
Martin Burkoň„Pokladník“
Martin je ostřílený businessman. Vystudoval ekonomicko-správní fakultu Univerzity Pardubice. Řadu let pracoval ve státní správě. Nyní už 12 let podniká. Je ženatý a má tři syny. Ve volném čase sportuje a stejně jako Pavel je nadšený včelař.
„Rendova myšlenka chytrého trika pro mě měla příběh. Prototyp trika jsem na sebe oblékl a tři dny ho nesundal. Chodil jsem v něm, pracoval, řídil, dokonce i spal. A fungovalo,“ neskrývá nadšení Martin a dodává, že i když je textilem nepolíbený, viděl v tom obchodní potenciál a možnost své realizace. V CityZen dohlíží na finance.
Napsali o nás
Ocenění
Největší radost nám dělá, když potkáme někoho z vás, našich zákazníků, v našem tričku. Děkujeme. Vážíme si vaší důvěry.
Pavel, Renda a Martin