Triko s příběhem aneb bylo nebylo

Píše se rok 1995. René Němeček, tehdy student textilní fakulty, má perfektní nápad a chce dát trikům nové vlastnosti. Myšlenku v sobě nosí přes 20 let, přesněji do té doby, než ji sdělí na pivu svým kamarádům – Pavlovi Hrstkovi a Martinovi Burkoňovi. A v tu chvílí už záměr unikátních triček začíná proudit v hlavě všem třem.  

Rok 2018 dal myšlence život a vznikl CityZen. Ještě tento rok se trička začala pomalu rozšiřovat mezi lidi. Hlavním milníkem je ale květen 2019, kdy jsme se stali Startupem roku a začala se o nás zajímat média. Také přicházíme na trh s polokošilemi a tričky pro dámy. 

Pandemický 2020 nám mimo koronaviru přinesl e-shop na Slovensku a v Německu. Vše ale začalo nabírat na obrátkách následující rok, kdy jsme získali ocenění ShopRoku a novou ochrannou známku. Také jsme spustili první televizní kampaň, která nám velice pomohla se dostat do podvědomí lidí, kteří nás ještě vůbec neznali. Firma se vnitřně rozrostla ze 7 zaměstnanců na 30.  

2022 byl plný ocenění. Opět jsme získali ShopRoku, ředitel Pavel Hrstka vyhrál Podnikatele roku a otevřeli jsme první prodejnu v Chrudimi. I přes to, že v nynějším roce máme za sebou pouhé 4 měsíce, my už jsme se činili. Přicházíme s novými střihy, barvami a typy oblečení. Otevřeli jsme prodejnu na Chodově v Praze v obchodním centru Westfield a již potřetí jsme získali ocenění ShopRoku.  

Co nám přinese další část roku 2023? A co bude za dalších pět let? Kdo ví, ale určitě to bude jízda jako do teď.